اسمس
نوشته شده توسط : علی

در رفافت رسم ما جان دادن است / هر قدم را صد قدم پس دادن است / هر که بر ما تب کند جان میدهیم / ناز او را هر چه باشد میخریم

 

ما شقایق های باران خورده ایم / سیلی ناحق فراوان خورده ایم / ساقه ی احساسمان خشکیده است / زخم ها از باد و طوفان خورده ایم

 

سرافرازم نمی سازی به دشنامی و پیغامی / اگر صلح است پیغامی، اگر جنگ است دشنامی

 

هر چند که از آینه بی رنگ تر است / از خاطر غنچه ها دلم تنگ تر است / بشکن دل بی نوای ما را ای رفاقت! / این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است

 

بهر امتحان ای دوست گر طلب کنی جان را / آنچنان برافشانم کز طلب خجل مانی ای دوست

 

من از پاکدلانم که ز کس کینه ندارم / یک شهر پرُِ از دشمن و یک دوست ندارم

 

سلام، خداحافظ! چیز تازه اگر یافتید بر این دو اضافه کنید، بلکه باز شود این در باز شده بر دیوار

 

*141* تست عشق#! ؛ انتقال اعتبار انجام شد؛ مبلغ: دو تا بوس آبدار ؛ کارمزد: یک بغل محکم ؛ موجودی جدید: یه عشق شگفت انگیز!!!

 

 

تو را چون متن نامه دوست دارم /  پر از شعر و چکامه دوست دارم / از بس شیرین و خوش طعم و سفیدی / تو را چون خامه دوست دارم

 

تنها شده ام گوشه ی دنجی هستم / دلباخته دختر فنجی هستم / این دخترک فنج مرا پیچانده / دریا زده ام درون لنجی هستم

 

نفرین جدید سال ۲۰۱۱ ؛ الهی عاشق غنصفر بشی هر چی بهش بگی دوست دارم بگه، ها؟!

 

اس ام اس یه بنده ی خدا به دوستش؛ آتش بگیره ایرانسلم که کرد خارم، خواستم زنگ بزنم هیچ شارژ ندارم

 

روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت، آمدم پاک کنم بدتر شد! خلاصه با اون عشقت گند زدی به فرش ما رفت

 

قسم خوردم همیشه با تو باشم / در این دنیا فقط مال تو باشم / اگر ماندی در این دنیا عاشق / من هم به خاطر تو زنده باشم

 

 

عجب موجود سخت جانی ست دل! هزار بار تنگ میشود، میشکند، میسوزد، میمیرد و باز هم برایت میتپد

 

بی تو در سینه ی من دل دیگه جایی نداره / زندگی بی گل روی تو صفایی نداره / از غم دوری تو ای گل یکدونه ی من / دردی افتاده به جونم که دوایی نداره

 

بیا جهانو قسمت کنیم، آسمون واسه تو ابراش واسه من، دریا واسه تو موجاش واسه من، خورشید واسه تو ماه واسه من..... اصلا دنیا مال تو، تو مال من!

 

احتیاج به مستی نیست،! یک استکان چای هم دیوانه ام میکند وقتی میزبان چشمان تو باشد

 

من شعرهایم را از چشم های تو میدزدم، دیوان قشنگیست چشمانت!!!

 

دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم، و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد

 

هرگز این چهار چیز را در زندگیت نشکن: اعتماد، قول، رابطه، قلب  زیرا وقتی اینها میشکنند صدا ندارند

 




:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1389/11/22/5 - - گفته است :
سلام داداشی وبلاگت خیلی خوبه و جالب بابا خیلی مثبتی حال کردم با این وبلاگت
پاسخ:ممنون ابجی خوشحالم که به وبلاگم سر زدی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: